Wednesday, December 31, 2008

2008 + 2009

Tahun ni aku keje lagi cam taun lepas, kerja berterusan, 2 tahun, 2 bulan, 2 hari/malam , 2 jam dan 2 minit,,,,,,,dah apa nak buat, cari reziki.

Menyentuh tentang tahun baru, ramai orang menanam azam yang baru dan yang lebih baik dari tahun2 yang sudah,,,,,tapi selalunya tak berjaya,,,,,kerna apa,,,,,,kerna menanam azam, ertinya azam tu di tanam, tak dibuat dengan hati yang jujur, cuba dibuat dengan sepenuh hati, saya percaya ianya akan menjadi,,,,,,,,saya dah buktikannya,,,,,,,,10 tahun lepas saya berazam berhenti merokok,,,,,,alhamdullilah ,,,,,saya dah tak merokok ,,,,,,,,,saya tak sebut "lagi",,,,,kerna untuk taun 2008 + 2009 ni jam 1159 nanti saya nak merokok sebatang rokok,,,,,,lepas tension,,,,,,

Menyentuh tentang azam, macam biasa laa, sambung azam yang lepas, harap-harap tahun ni tahun yang baik untuk semua,,,,,,,,,,,,,,,,,,

No comments:

Post a Comment