Wednesday, December 31, 2008

Nak Berjaya

Malam ni aku betul-betul curi tulang, masuk saja kerja lepas hand over dengan Irwan, aku terus buka lap top, angan2 nak buat editing majlis pertunangan DD, tapi masalahnya hampir 3 jam aku buat, hang pulak lap top ni,,,,,banganggggg aku, beralih arah aku ke desk top opis, apalagi surf internet laa.......

Menyentuh tentang azam,,,,,ramai orang berazam yang baik2,,,,,tapi macamana kita nak berjaya mencapainya,,,,,,,sebenarnya kalau kita berniat dan berusaha, pasti juga akan tercapai,,,,,apa2lah yang kita nak , kalau berazam, niat dengan sungguh2 dan berusaha, Insyaallah,,,Tuhan akan membantu.

Kalau badan berisi,,,,,(bukan mengandung, maaf bagi yang gemuk), kalau nak kurus boleeehhh, tapi kena kuat semangat, bukan macam aku,,,,,badan memang ketogeri sedarhana tapi berat ketogeri yang heavy punya, betul berazam nak kurus badan, tapi senaman kureng, makan banyak, tidur terlebih,,,,jadilah badan tu maintain saja,,,,,,,,,,kalau gemuk, gemuk la tu.

Nak beribadat pun macam tu juga,,,kalau tak dengan hati yang ikhlas, tak menjadi, sembahyang depan orang saja, itu menunjuk namanya, tapi kalau sorang-sorang malas pula nak solat,,macamana nak jadi orang yang ok ni,,,,,,,tak berani aku nak cakap soleh/solehah,,,,,hehehe

No comments:

Post a Comment