Saturday, January 3, 2009

Belasah satu satu,,,,,,,

Photo, Mega tengah construction



Hari ni first day aku punya group keje,,,,JITU, so kita buat rapat (meeting)laa dengan semua ahli group. Setelah doa dibaca, kita bermula dengan safety talk,,,,,waaahhh berebut nak cakap tentang safety,,,,bagus laa,,,,semua dah ingat tentang safety sekarang ni,,,,agaknya inilah azam di tahun baru.



Selepas safety talk, kita sentuh tentang motivasi
diri, agak-agak apa azam tahun baru ni, tapi belum sempat masing2 keluarkan azam, aku dah bagi diorang keje,,,,,INGAT keje taun lepas belum settle lagi,,,,,,CBA kena siap juga,,,,sebelum March 2009, kalau tak macamana kita nak rekemin naik grade,,,,,,prestasi 1/2 tahun kira ok,,,,,,takkan nak menjunam untuk 2nd term pulak.


Kita sentuh juga,,,,DL,,,,,member yang lain tanya apa tu DL,,,,,,,,,aku cakap datang lambat,,,,,,,so kalau boleh jangan amalkan datang lambat,,,,baik untuk kerja atau sebarang aktiviti, kalau janji datang jam 10, datanglah tepat pada masanya dan kalau boleh datang awal dari di janjikan ,,,bukannya datang lewat dari dijanjikan,,,,,,sekali kita buat datang lewat mungkin boleh dimaafkan tapi kalau dah jadi kebiasaan,,,,lainlah pula halnya....k,,,kita sambung lain cerita di lain kali.....

1 comment: